ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 809
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 1250696

پيشرفت ترافيك در روستاهاي آمريكا


پيشرفت ترافيك در روستاهاي آمريكا

37 صفحه

قابل ويرايش...word

------------------------------------------

پيشرفت ترافيك در روستاهاي آمريكا

رقابت ايمني ٫ تحرك و اقتصاد

در مركز آمريكا

جاده هاي روستايي كشور يك حلقه بحراني در سيستم حمل و نقل كشور هستند٫ مشروط بر اينكه دسترسي از ناحيه هاي شهري به منطقه مركزي كشور . اين جاده ها همچنين حمل و نقل از روستا به بازار را فراهم مي كنند و مسير هاي اوليه از سفر هستند و تجارت براي تقريبا" 60 ميليون جمعيت كه در روستاي آمريكا زندگي مي كنند . اما جاده هاي روستايي در حمل ونقل ميزاني از ترافيك و تجارت در منطقه مركزي كشورها پيشرفت مي كنند . اغلب نبود ايمني خيلي مطلوب نشان دهنده اين است كه تجربه در تصادفات ترافيك جاده ها و بزرگراهها ٫ ميزان خيلي بالا از همه موارد مهم است . اين گزارش نگريست در وضعيت ٫ استفاده وايمني از جاده هاي روستايي كشورهاي بين ايالتي و تا حدي مبني بر يك آناليز جديد از همه تصادفات كشنده ترافيك روستاي در مدت بالاي پنج سال از 1999 تا 2003 . مسيرهاي روستايي بين ايالتي از آناليز ايمني در اين گزارش مانع شدند زيرا آنها از استانداردهاي ايمني خيلي بالا ساخته شده اند ٫ و نداشتن مشكلات عادي مهم ايمني ترافيك در بسياري از جاده هاي روستايي . همچنين گزارش به اقدامات بعضي ايالتها در بهبودي ايمني ترافيك روستايي مي نگرد و به پايان رساندن به وسيله نظريه كاهش تلفات ترافيك در جاده هاي روستايي كشور .

راهنماي يافته هاي گزارش :

استفاده از جاده هاي روستايي در حال افزايش است در نتيجه جمعيت روستا افزايش مي يابد و بستگي به افزايش جاده ها در ناحيه هاي روستاي دارد .

• سفر در جاده هاي روستايي با 27 درصد بين سالهاي 1990 تا 2002 به وسيله همه وسايل نقليه و با 32 درصد به وسيله معامله تجاري وسيع افزايش يافت .

• تقريبا" 60 ميليون جمعيت – 21 درصد از جمعيت كشور – در جامعه هاي روستايي ايالات متحده ( آمريكا ) زندگي مي كنند ٫ تقريبا" 11 درصد پس از سال 1990 افزايش يافت .

• ميزان جمعيت روستايي...

...............

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1438

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما