ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 830
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 1250717

شهرستان سمنان


شهرستان سمنان

32 صفحه

قابل ويرايش...word

---------------------------------------------

مقدمه

شهرستان سمنان در 52 درجه و 15 دقيقه و 54 درجه و 42 دقيقه و عرض جغرافيايي بين 34 درجه و 50 دقيقه و 37 درجه و 30 دقيقه مي‌باشد و ارتفاع شهرستان از سطح دريا 117/1 متر مي‌باشد. شهرستان سمنان به دليل مجاورت با كوير از سمت جنوبي و ريزشهاي جوي نه‌چندان زياد داراي زمستانهاي سرد و خشك و تابستانهاي گرم و سوزان بخصوص در ماههاي تير و مرداد مي‌باشد كه اين مسئله باعث گرديده كه از نظر اقليمي پذيراي گونه‌هاي بخصوصي از گياهان باشد.

در بحث درختان زينتي در شهرستان سمنان سعي شده است به معرفي گونه‌هايي از گياهان پرداخته شود كه بهتر با اين آب و هوا سازگار مي‌باشند. هرچند معرفي اين درختان بدان معنا نيست كه درختان ديگري براي اين اقليم مناسب نيستند، بلكه به دليل عدم كار تحقيقي، اطلاعات درستي از سازگاري ساير درختان و درختچه در شهرستان سمنان وجود ندارد.

1. اكاليپتوس

از درختان سريع‌الرشد و با سازش‌پذيري زياد و مقاوم و داراي پراكنش وسيع از شمال كشور تا مناطق مركزي و جنوب. ارتفاع متوسط آن بين 5/4 ـ 5/7 متر مي‌رسد. داراي ريشه‌اي به صورت پنجه‌اي و سطح زيادي از محل كاشت را در بر مي‌گيرد و از كاشت آن نزديك كانالهاي آب و منازل بايد خودداري كرد...

...................

جهت دانلود متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1639

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما