ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 114
  • بازدید کل : 1252297

جنگل 2


جنگل 2

14 صفحه

قابل ويرايش...word

----------------------------------------------

مقدمه

جنگل ، هديه خدايي و نخستين دوست بشر به شمار مي‌رود. هيچيک از پديده‌هاي طبيعت به اندازه جنگل در زندگي آدميان نقش اساسي و سازنده ندارند. انسان آغازين تنها در پناه جنگل توانست به حيات و توليد نسل خود ادامه دهد، او نيازمنديهاي روزانه خود را از جنگل بدست مي‌آورد. بدين سان احترام به درختان و احساس دوستي نسبت به آنها پديده‌اي است که منشا بسيار ديرين در پندار انسانها دارد و افسانه‌هاي کهن اقوام و ملل مختلف جهان ، سرشار از اساطير گياهي است.

جنگل در سرزمين کهن ايران

در ادبيات سرزمين ما ، سرو کاشمر شهرت بسيار دارد و مردم معتقد بودند که زرتشت پيامبر آن را با دست خود کاشته است. در بسياري از متون کهن راجع به اين سرو مطالب فراوان نگاشته شده، از جمله در تاريخ بيهقي و معجم‌البلدان از علاقه ايرانيان به سرو کهن کاشمر سخنان بسياري به ميان آمده است. ابوريحان بيروني هر يک از برج هاي شمسي را منتسب به درختان معيني دانسته، مثل حمل (فروردين) ، هرکشتي که آب نيايد و آنکه تخم ندارد، ثور (ارديبهشت) ، درختان بلند و ميوه‌هاي شيرين.

جنگل چيست؟

جنگل به مجموعه درختاني...

.....................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1553

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما