ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 45
  • بازدید کل : 1251878

سازه


سازه

25 صفحه

قابل ويرايش...word

----------------------------------------------------

سازه

به طور اعم «سازه» متراف است با «نظام ایستایی» و از رو، در هر بنایی وجود دارد. ولی به طور اخص، عبارت است از تعدادی ستون، چند سطح تا ترکیبی از این ها که طراح، آن ها را با هدف خاصی به کار می گیرد تا ایده ها را استحکام یا تحقق بخشد. در این نوشتار از ستون، دیوار و تیر می توان مفاهیم کثرت، آراستگی، سادگی، نظم، بی نظمی و پیچیدگی را دریافت. بدین صورت برای تشخیص فضا، آفرینش اجزاء با پیش بینی ارتباطات، تصور حرکت در فضا یا ابداع ترکیب ها و پیمون ها می توان از سازه بهره گرفت.

نورگیری

نورگیری به این موضوع می پردازد که نور، چگونه و از چه نقاطی وارد بنا می شود. نور، عاملی است که فرم، فضا، کمیت و کیفیت را نشان می دهد و رنگ آن، در ادراک بوده و حجم بنا مؤثر است.

جزء به کل

ارتباط جزء به کل، معماری را از نظر نمای اجزای مرتبطی که کلیت بنا را می آفریند، مورد بررسی قرار می دهد. همانا جزء، وجود قابل شناختی از بخش های یک بناست. بناها ممکن است از یک جزء تشکیل شده باشند، البته در صورتی که جزء و کل، حکم واحدی داشته باشند. یا مجمومه ای از اجزاء را شامل شوند.

عناصر تکراری و مجرد

ارتباط عناصر تکراری به عنصر مجرد، مستلزم شناخت اجزای فرمی و فضایی است تا دریابیم چه ویژگی هایی این عناصر را منحصر به فرد یا معمتد ساخته اند. اگر عنصر مجرد را دسته، گروه یا عنصری متفاوت با دیگر عناصر بینگاریم، با مقایسه عناصر یک دسته می توانیم ویژگی هایی که عنصر مجرد را متمایز می سازد، شناسایی کنیم. این تمایز...

.................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2011

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما