ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 44
  • بازدید کل : 1251780

سازه های کششی


سازه های کششی

12 صفحه

قابل ويرايش...word

------------------------------------------------

پروژه حاضر در رابطه با سازه های خاص فرای اوتو می باشد که به دلیل چند عملکردی بودن و نیز ایجاد فضای باز و بسته و مثبت و منفی توسط سازه های خاص و ترکیبی و نیز به لحاظ منبع الهام این گونه سازه ها که اکثراً با توجه به چند عملکردی نمودن فضا و منتقل نمودن احساسهای متفاوت در ناظرین مورد توجه بسیاری از متخصصین و حتی عامه مردم قرار گرفته است می پردازد.

در این پروژه بیشترین تمرکز بر روی سازه جمع شونده مسجدالنبی و همچنین در برخی نقاط در مکه بوده و امید است که این تحقیق و بررسی مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

سازه های مورد بررسی شامل: سازه های کششی و سازه های برافراشته با باد، سازه های قابدار، سازه های توری کابلی، سازه های معلق و کششی و سازه های فضایی می باشد که به توضیح هر یک به اختصار خواهیم پرداخت:

گنبد این مقبره ها شامل ساختاری فشرده متشکل از ورقه های اپوکسی فیبر- شیشه- کربن همراه با کاشی های سرامیکی شش ضلعی در قسمت خارج آن می باشد. دقت زیادی لازم است تا کاشی های شش ضلعی که بر روی سطح فضایی پخش شده اند، بتوانند با کمک ابزارهای ماشینی دیجیتالی کنترل شده، حاصل گردند. این روش اشکالی را با کنگره های لبه دار برای هر کاشی، متشکل
می سازد. کاشی ها در این کنگره ها کارگذاشته می شوند. پوشش خارجی با کاشی هایی از طرحهای مختلف تزئین شده است. گنبد داخلی شامل ورقه های چوبی اپوکسی می باشد که باروکشی از...

........................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1664

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما