ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 739
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 1250626

سقف کاذب


سقف کاذب

11 صفحه

قابل ويرايش...word

----------------------------------------------------

قديم ترها واژه كارتن تنها در مورد ورقه هايي به كار مي رفت كه به طور كامل از بافتي كاغذي ساخته شده بودند و تنها وجوه تفاوت آنهارا مي شد در جنس و رنگ همان ماده اوليه، يعني كاغذ مشاهده كرد. اين ورقه ها در ضخامت ها و ابعاد گوناگون ساخته مي شدند و به تناسب مقاومتي كه از آنها انتظار مي رفت، مورد استفاده قرار مي گرفتند. عمده موارد استفاده از كارتن نيز به صنايع بسته بندي محدود مي شد. امروزه اما نسل جديدي از كارتن ها وارد بازار شده اند كه با تنوع بسيار بيشتري در شكل، رنگ، ابعاد و كارايي، باعث تسهيل بسياري از كارها شده اند. حتما شما هم در جاهاي مختلف با كارتن پلاست ها مواجه شده ايد يا حداقل اسم آنها را شنيده ايد و مي خواهيد بيشتر با ويژگي ها و كاربردهاي آنها آشنا شويد. پيش از هر چيز در مورد اين اجناس بايد گفت با توجه به اينكه شكل اين ورقه ها دقيقا شبيه به خويشاوندان كاغذي شان است، آنها را كارتن ناميده اند و از آنجا كه ماده اوليه اصلي آنها پلاستيك است، پسوند پلاست را نيز به آن افزوده اند تا بتوان تفكيك دقيقي بين اين دسته و كارتن هاي كاغذي يا مقوايي قائل شد.
نحوه ساخته شدن اين ورقه ها چندان پيچيده نيست؛ اگر سري به يكي از كارخانه هاي ساخت كارتن پلاست بزنيد، خواهيد ديد كه دستگاه ساخت آن شامل چند بخش عمده است. در بخش ابتدايي، دانه هاي پلاستيك كه در رنگ هاي...

..................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1539

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما