ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 865
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 1250752

مهندسي عمران


مهندسي عمران

73 صفحه

قابل ويرايش...word

--------------------------------------------------------

مقدمه:

مهندسي عمران

سرپناه از نيازهاي اساسي و اوليه نوع بشر است كه در دوره هاي مختلف زندگي به اوصورت هاي مختلفي به اين نياز پاسخ داده شده است انسان هاي اوليه از غارها كه بصورت طبيعي ساخته پديده هاي زمين شناسي بودند استفاده مي كردند ولي آيا انسان بلند پرواز كه همواره سعي در بدست آوردن و رام كردن طبيعت دارد مي توانست به اين مكان هاي محدود و بي روح بسنده كند؟

انسان هاي با به بكارگيري از ابزارهاي دست ساز خود و استفاده از منابعي كه طبيعت در اختيار آن ها قرار مي داد اقدام به ساخت محلي براي خود كردند.با پيدايش اولين سرپناه دست ساز بشر پايه و اساس مهندسي عمران به وجود آمد. با بزرگتر شدن جوامع و نياز آن ها به سرپناههاي بزرگتر و تلاش بشر در جهت مهار و رام كردن طبيعت در جهت رفع نيازهاي خود همانند ساختن سدهاو پل ها و …رفته رفته نقشه مهندسي عمران در زندگي بشر پر رنگ و پررنگ تر مي شود.

پيشرفت هاي بزرگي كه امروزه شاهد آن هستيم در سايه آرامش و ايمني ايجاد شده توسط مهندسي عمران حاصل گرديده است مهار قهر طبيعت همانند سيل و زلزله و طوفان هاي وحشتناك ، هديه هايي هستند كه مهندسي عمران به جامعه امروزي عطا كرده است از طرف ديگر راه هاي ارتباطي كه همچون شريان هاي حياتي جامعه هستند ،سدهاي عظيمي كه برق را به ارمغان مي آورند. تونل هايي كه در دل كوه ها را مي شكافند و… همگي شواهدي بر اهميت اين رشته مهندسي دارند به زبان انگليسي به مهندسي عمران Civil Engineering اطلاق مي شود كه Civil به معني تمدن و از همان ريشه كلمه Civilization است يعني مي توان نتيجه گرفت همان طور كه از اسم اين رشته پيدا است ، مهندسي عمران يعني مهندسي تمدن ! و تقريباً بيش از ساير رشته هاي مهندسي به جامعه نزديكتر است.

گزارش:

مجموعه مطالبي كه در اين گزارش آورده شده است شرح و توضيحي است به تمام امور و فعاليتهايي كه در مدت كار آموزي يك دانشجوي مهندسي عمران رخ داده است .

در مدت كار آموزي ، هدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه، ايجاد ودرك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روش ها وكاربردهاي عملي و اجرايي، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين...

....................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1519

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما