ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 1249860

مكانيك


مكانيك

21 صفحه

قابل ويرايش...word

--------------------------------------------------------

پيش‌درآمد
1- وظايف سيستم سوخت از قرار زير مي‌باشد:
تأمين سوخت موتور به منظور احتراق مناسب و كنترل جريان سوخت مورد نياز جهت استارت، شتاب‌گيري و پايداري در هنگام حركت. بنابراين از يك يا چند پمپ سوخت استفاده مي‌شود تا سوخت را به نازل‌هاي اسپري سوخت برسانند و مي‌توانند سوخت را به سيستم سوخت‌پاش بپاشند. از آن جا كه ميزان جريان سوخت متناسب با ميزان هواي وارد شده به موتور مي‌باشد و هم‌چنين برقرار كننده سرعت مناسب و فشار مي‌باشد، كنترل‌كننده‌هاي اين بخش به صورت كاملا اتوماتيك مي‌باشند. البته استثنايي كه در اين مورد وجود دارد مربوط به انتخاب قدرت موتور مي‌باشد كه توسط سوپاپ‌هاي غيرخودكار و يا اهرم‌هاي قدرت صورت مي‌گيرد. يك اهرم شير مسدود كننده يا شير (Cock) براي متوقف كردن موتور نيز به كار مي‌رود. البته در مواردي اين دو مورد تركيب شده و جهت عملكرد منفرد اهرم به كار مي‌رود.
2- هم‌چنين لازم است كه سيستم خودكار امنيتي وجود داشته باشد كه دماي سوخت موتور، سيستم كمپرس و سيستم فشار را تحت كنترل خود قرار دهد.
3- توسط موتور سوق دهنده توربو، تغييرات در سرعت سوق دهنده و آهنگ آن حائز اهميت است. زيرا بر قدرت خروجي موتور تأثير مي‌گذارند. هر چند معمول است كه اهرم‌هاي سوپاپ و كنترل كننده‌هاي سوق‌دهنده را با هم در ارتباط مي‌دانند و حداكثر ميزان سرعت موتور توسط كنترل‌كننده سرعت سوق‌دهنده صورت مي‌گيرد و سرعت بيش از حد نيز توسط يك عامل در سيستم سوخت كنترل مي‌شود.
سيستم سوخت، كاربردهاي ديگري نظير خنك‌سازي روغن و كنترل هيدروليك سيستم‌هاي كنترلي مختلف موتور را به عهده دارد. به عنوان مثال بخش كنترل فشار جريان هوا.
كنترل غيرخودكار و خودكار
كنترل ميزان قدرت سوخت توسط محدودسازي ميزان سوخت پاشيده شده در محفظه احتراق صورت مي‌گيرد. زماني كه نيروي بيشتري نياز باشد سوپاپ باز مي‌شود و فشار نسبت به نازل‌هاي سوخت زياد مي‌شود زيرا جريان سوخت زياد مي‌شود و باعث افزايش دماي سوخت مي‌شود و هم‌چنين باعث شتاب‌دهي به گاز داخل توربين مي‌شود كه نتيجتا منجر به سرعت بالاي موتور و تطابق بهتر ميان...

........................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1721

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما