ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 841
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 1250728

معماري ديناميك


معماري ديناميك

14 صفحه

قابل ويرايش...word

---------------------------------------------------------

معماري ديناميك

ديناميك در فيزيك به معناي حركت است . در معماري نيز ديناميك به عنوان يك سبك و هم به عنوان يك پديده خارق العاده مطرح مي شود . ساختمانهايي كه دائما در حال حركت و تغييرند و در عين حال شكل خود را براي انطباق با تصورات انساني تغيير مي دهند ، اندام ها و اشكالشان تغيير مي كند تاهمخواني بهتري به افكار و تخيلات ما و همچنين طبيعت داشته باشد . بناهاي ما در معرض خورشيد و باد هستند ، بنابراين طبيعت به تنهايي تمام انرژي مورد نياز را به ساختمان مي دهد . اين ساختمانها جهت حركت خورشيد را تعقيب مي كنند ( سازگاري با محيط طبيعي ) . بنابراين همساز شدن با طبيعت باعث مي شود اين بناها انرژي مورد نياز خود را تامين كنند .

در اين سبك از معماري با چرخش 360 درجه اي ، چشم اندازي باز و ديد گسترده و عميق از جهان طبيعت آينده و زندگي دريافت مي شود .

بناهاي معماري ديناميك دائما در حال تعديل و تغيير در شكل و كالبد خود است .

در اين بناها هرطبقه به صورت مجزا در حال چرخش است . و همزمان با آن فرم كلي بنا در حال تغيير و تحول است و نماهاي متفاوت از زواياي متفاوت را به ارمغان مي آورد . اين رويكرد جديد ، در واقع نوعي قالب با معماري معاصرهاست كه تا به حال تمام اتفاقات آن را براساس قانون گرانش زمين بوده است و به عبارت ديگر بينش و ديدگاه جديد اين سبك...

......................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1538

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما