ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 1252187

اهميت و تاثير آزمايشگاه دامپزشكي و نقش مهم آن در پيشگيري و كنترل بيماري هاي طيور و صنعت پرورش طيور


اهميت و تاثير آزمايشگاه دامپزشكي و نقش مهم آن در پيشگيري و كنترل بيماري هاي طيور و صنعت پرورش طيور

17 صفحه

قابل ويرايش...word

--------------------------------------------------------------

اهميت و تاثير آزمايشگاه دامپزشكي و نقش مهم آن در پيشگيري و كنترل بيماري هاي طيور و صنعت پرورش طيور

مقدمه :
آگاهي از اهميت صنعت طيور به عنوان يكي از مهمترين تامين كننده هاي اصلي پروتئين حيواني مورد نياز انسان موجب افزايش اهميت پرورش طيور در دنياي امروز گرديده است به طوري كه اين اهميت چه از لحاظ رشد جغرافيايي و افزايش مراكز پرورش طيور و چه از لحاظ پيشرفت هاي علمي و تخصص حاصله در اين زمينه كاملاً آشكار است .
پيشرفت هاي علمي و فني با هدف افزايش ميزان توليد ، موجب شده است كه تغييراتي در روش هاي تشخيصي و درماني صورت گيرد و امروزه كنترل بسياري از بيماري ها را آسان نمايد . تنظيم برنامه اي فراگير به منظور پيشگيري از بيماري هاي طيور ( كه در اين ميان استفاده از روش هاي آزمايشگاهي دامپزشكي به منظور كنترل همه جانبه اقدامات پيشگيري كننده نقش بسيار اساسي ايفا مي نمايد ) ، بسيار فراتر از تنها استفاده از يك روش مثل واكسن يا هر روش ديگري مي باشد ، بلكه بايد تمام علل و عوامل را در نظر گرفت به عنوان مثال واكسيناسيون فرايندي است كه خود در برگيرنده مسائل مختلف ديگري مي باشد ، به طوري كه به منظور حصول اطمينان از تاثير عمليات واكسيناسيون بايستي از يك سو عواملي از قبيل خود پرنده ، نوع واكسن ، روش واكسيناسيون و از همه مهمتر كنترل تيتر آنتي بادي هاي مادري در جوجه هاي سنين پايين ( هفته اول ترجيحاً 3 روز اول زندگي ) با انجام ازمايشات سرم شناسي مي باشد ، زيرا خود واكسن بدون در نظر گرفتن ميزان آنتي بادي ها و ايمني مادري باعث بر هم خوردن سيستم ايمني و حتي از بين رفتن آن مي باشد . پس مكانيزم هاي ايمني و تجزيه و تحليل عوامل مؤثر بر واكسيناسيون با استفاده...

....................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1513

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما