ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 44
  • بازدید کل : 1251769

تصفيه آب


تصفيه آب

147 صفحه

قابل ويرايش...word

---------------------------------------------------------------------

تصفیه آب

در سيستم هاي نوين پوششي، به دليل معضلات زيست محيطي تلاش در جهت کاهش مصرف حلالها (براي سيستم هاي پوششي) است. زيرا اين حجم از حلال پس از خشک شدن فيلم از آن خارج و در محيط پراکنده مي شود. VOC معياري است که براي توصيف اين مقدار، بيان مي‌شود.

يکي از روشهاي کاهش VOC (براي سيستم هاي پوششي) آن است که حلال را با آب جايگزين کرده و يا اينکه مقدار حلال آلي را کاهش دهيم .

براي تحقق اين هدف در روش اول رزينهايي تهيه شدند که محلول در آب بوده و يا بصورت امولسيونهاي آبي و يا ديسپرس در آب مي باشند، در روش دوم نيز سيستم هاي پرجامد که بيش از 80 درصد مواد دارند و يا پوششهاي پودري که مقدار حلال در آنها کمتر از 5% است، ابداع شده‌اند.

هدف در اين پروژه بررسي نوع اول از پوششهايي است که در بالا ذکر شد. از آنجايي که پايه پوشش از روي رزين مربوطه به آن تعيين مي شود، اين سيستم هاي را پوششهاي پايه آبي گويند که داراي مقدار VOC پايين تر از lb/gal 0/2 مي باشند.

با توجه به انواع مختلف از اين نوع رزين ها، مي توان طيف گسترده‌اي از خواص شيميايي و فيزيکي را بدست آورد. براي مثال سيستم هاي پايه آبي مي توانند خواص مثبت زيادي از جمله استقامت و سختي، مقاومت در برابر لکه دار شدن، انعطاف پذيري و مقاومت در برابر خوردگي را تأمين کرده و همچنين مقاومت بالايي نيز در برابر مواد شيميايي و رطوبت از خود نشان دهند.

از طرف ديگر، با توجه به فرمول بندي آنها، مي توان دو نوع هوا خشک يا کوره‌اي از رزين هاي پايه آبي بدست آورد.

تنوع اين سيستم ها از روي حالتي که رزين آنها با آب ايجاد مي کند، مي باشد.انواع پوششهاي پايه آبي:

پوششهاي پايه آبي از نوع امولسيونهاي آبي:

اين سيستم ها شامل پليمرهاي امولسيوني مي باشند که به صورت ذرات کروي با وزن مولکولي بالا در آب پراکنده و ديسپرس مي شوند. در اين سيستم ها مي توان وزن مولکولي پليمر را به منظور بهبود خواص فيلم، افزايش داد و از آنجايي که بين کره هاي پليمري توسط آب فاصله‌ايجاد شده است، اين امر تغييري روي ويسکوزيته بوجود نمي آورد. به همين دليل، مزيتهاي حاصل از بالا بودن وزن مولکولي پليمر در سيستم امولسيوني نسبت به دو سيستم ديگر رزين از پوششهاي پايه آبي، خواص سختي و مقاومت شيميايي بهتري را حاصل مي کند. فيلم حاصل از اين پوشش مي تواند هوا خشک و يا ترموست (که در اين حالت، مقاومت شيميايي در برابر حلال افزايش يافته و در بعضي حالات که چغرمگي فيلم تنها با افزايش وزن مولکولي بالا نرود، تشکيل فيلم کوره‌ايآن را جبران مي کند) باشد. اين پوششها به طور گسترده‌اي روي سطوح با کارآيي بالا، اعم از سطوح فلزي و ... بکار مي رود.

پوششهاي پايه آبي از نوع حلال در آب:

اين سيستم ها نيز شامل ذرات کروي مي باشند که در آب ديسپرس شده اند. اندازه‌اين ذرات کروي شکل، نسبت به سيستم هاي امولسيوني آبي کوچکتر بوده و در آب حالت متورم پيدا مي کنند. بنابراين وزن مولکولي، مابين پليمرهاي امولسيوني و حالت حلالي قرار دارد. اين اجزاء که پليمرهاي کلوئيدي ديسپرس شده ناميده مي شوند، داراي گروههاي قطبي اعم از اسيدي يا بازي مي باشند که درجه حلاليت را افزايش مي‌دهد. اين پليمرهاي کلوئيدي به عنوان يک حالت مياني از دو نوع پليمرهاي امولسيوني و محلولي در نظر گرفته مي شوند، زيرا خواص هر دو نوع را از خود نشان مي دهند. به طور مثال، از خواص سيستم حلال در آب، خصوصيات جلاي بالا، چغرمگي و مقاومت در برابر آب و مواد شيميايي برآورده مي شود. اين نوع پوشش نيز...

................................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 3087

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (5)

محمود
۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۲

داداش ما اگه اين همه پول داشتيم كه ديگه دنبال كسب درامد از نت نبوديم مي ذاشتيم بانك سودشو مي خورديم.

پاسخ شما:
سلام دوست عزيز
ارزش واقعي اين محصول به مراتب بسيار بيشتر از آن چيزي هست كه حتي بتوانيد تصور كنيد...
«به مدت محدود با قيمت خيلي مناسب و پايين»
با خريد اين محصول به صورت تضميني مي توانيد براي خود كسب و كاري بسيار سودآور،مطمئن و دائمي ايجاد كنيد...اما دوست من آيا كسي رو مي شناسيد كه با دريافت چنين مبلغي يك شغل حتي معمولي به شما بدهد.
در ضمن در سرتا سر اينترنت نمي توانيد چنين مجموعه كاملي براي كسب درامد پيدا كنيد.

به هرحال ممنون كه نظر خود را عنوان كرديد.
موفق باشيد.

نگين ساداتي
۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹

با سلام
اوايل فكر ميكردم هزينش خيلي بالاس
مدتي با خودم كلنجار ميرفتم ميترسيدم بخرم چون اين روزا نميشه به سايتا اعتماد كرد ولي يه روز يه تحقيق كه لازم داشتم از سايتتون خريدم ازش راضي بودم و اينجوري شد كه به سايت شما اعتماد پيدا كردم و چند روز بعد با مشورت شوهرم اين پكيج هم خريداري كردم و از اين خريد هم مثل دفعه پيش بي نهايت خرسندم و با نوشتن اين كامنت خواستم به نحوي از صداقت شما قدرداني كرده باشم.

پاسخ شما:
سلام دوست عزيز
لطف داريد ممنون
خوشحاليم كه مورد قبول واقع شد
در ضمن تشكر از خريد شما
موفق باشيد.

همدلي
۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶

سلام خسته نباشيد بنده قبلا پكيج 021 رو خريد كردم يعني الان مي تونم واسه خريد اين پكيج تخفيف بگيرم و اين كه چه مقدار تخفيف شامل ميشه ؟

پاسخ شما:
سلام دوست عزيز
بله مي توانيد
لطفا كد تراكنش خريد را به ايميل پشتيباني بفرستيدتا كد تخفيف براي شما ارسال گردد.
موفق باشيد.

rasool
۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

وقت بخير.با توجه به اين كه حجم اين بسته بالاست و براي دانلود مشكل دارم آيا ارسال پستي هم دارين

پاسخ شما:
سلام دوست عزيز
بله -دوستاني كه تمايل به دانلود ندارند مي توانند پس از خريد آدرس خود را به پشتيباني سايت بدهند تا براي اين افراد ارسال شود.
موفق باشيد.

توانگران
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

سلام درگاه پرداخت خرابه نميشه پرداخت كرد
پاسخ شما:
سلام دوست عزيز
بررسي شد
لطفا دوباره امتحان كنيد.
موفق باشيد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما