ماهي دانلود

فروشگاه فايل، محصولات دانلودي، آموزش ...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 114
  • بازدید کل : 1252332

جوشكاري ترميت


جوشكاري ترميت

93 صفحه

قابل ويرايش...word

-------------------------------------------------------

فهرست مطالب

فصل اول آشنايي با صنعت مترو

فصل دوم معيار هاي جوشكاري ترميت در AREA

فصل سوم جوشكاري جرقه اي در مترو

آشنايي با صنعت مترو و چگونگي ارتباط آن با صنعت برق
در جهان صنعتي امروز كه تكنولوژي در شاخه هاي مختلف صنايع بطور لحظه اي دست خوش تحولات چشم گيري است، صنعت مترو و تكنولوژي ساخت و بهره برداري از آن نيز بطور روزافزون در حال تكامل و تكوين مي باشد.
شايد سئوالاتي از قبيل: مترو چيست؟ لزوم وجود آن در شهرهاي بزرگ و پرجمعيت در چه است؟ چگونه و با چه روشهايي ساخته مي شود؟ چگونه مورد بهره برداري قرار مي گيرد؟ چگونه ترافيك آن كنترل مي شود؟ و غيره … ، از اساسي ترين سئوالاتي باشد كه همواره در ذهن بسياري از افراد جامعه مطرح و بدنبال پاسخي براي آن هستند.
در اين مقاله سعي شده است چگونگي مراحل ساخت و بهره برداري پروژه عظيم مترو تهران و حومه كه تماماً بدست مهندسين و متخصصين ايراني انجام مي شود، و همين طور ارتباط عيني اين صنعت را با شاخه هاي مختلف صنعت برق در زمانهاي ساخت و بهره برداري بطور خلاصه بيان داشته و نگاهي گذرا بدان داشته باشيم.
يكي از ويژگيهاي مشترك شهرهاي بزرگ كه با افزايش روزافزون جمعيت شدت يافته و مسائل و مشكلات فراوان اقتصادي و اجتماعي را ايجاد مي نمايد، پديده آشناي ترافيك مي باشد.
معمولاً در ساعاتي از روز و در محورهاي اصلي و خيابانهاي هسته مركزي اينگونه شهرها ازدحام و شلوغي بيش از حد باعث ايجاد ترافيكي ناسالم و يا اختلال در وضعيت ترافيك شهري مي شود. اين پديده جداي از اثرات نامطلوب اقتصادي، اجتماعي و اتلاف نيروهاي انساني طبق مدارك و شواهد عيني و آمار موجود، بطرز وحشتناكي در آلودگي ميحط زيست، بخاطر راه بندانهاي طولاني در محورها و غيره … ، اثر داشته كه خود معضلات ديگري براي اجتماع بدنبال دارد.
شهر بزرگ تهران از مدتها قبل و به خصوص طي سالهاي اخير يكي از شهرهاي پرجمعيت جهان و همين طور داراي ترافيكي نا سالم و هوايي بس آلوده بوده است، كه چنانچه اين ترافيك نامطلوب و آلودگي محيطي طي يك برنامه ريزي اصولي تحت كنترل در نيآيد، مسائل و مشكلات اقتصادي، اجتماعي، بهداشتي و رواني بسيار زيادي را بدنبال خواهد داشت.
براي كنترل ترافيك شهرهاي بزرگ پرجمعيت چه از نظر كمي و چه از نظر كيفي و همين طور پيش گيري از اتلاف سرمايه ها و نيروهاي انساني و سالم سازي محيط زيست انسانها تا بحال راه حل هاي مختلفي مطرح و به اجرا در آمده كه درصد موفقيت طرح هاي مختلف نسبت بدانچه مورد انتظار بوده به تحقيق بستگي تام به ساختار معماري شهرها و فرهنگ جامعه هر شهر دارد.
يكي از راه حل هاي اساسي و بنياني كه با توجه به مسيرهاي زيرگذر (زيرزمين) تا بحال بطور جدي در شهرهاي بزرگ توانسته است بسياري از مشكلات اجتماعي معلول پديده ترافيك را حل نمايد و تا حدي قابل توجه مفيد فايده باشد، طرح و ساخت شبكه هاي مترو در اينگونه شهرها بوده است، شهر بزرگ تهران نيز هم اكنون شديداً مواجه با مشكلات و مسائل و معضلات بوجود آمده از يك ترافيك ناسالم مي باشد، كه ساليان متمادي مورد بحث و...

..................

جهت دريافت متن كامل،لطفا آن را خريداري نماييد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1673

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ماهي دانلود" می باشد.2021-2017 ©

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما